Larkinor 1 Fórum

Téma: L3 sok vs. sok harcrendszer hozzászólásai. (1-50)

Új hozzászólás | Vissza a témákhoz

jack0252014-06-29 17:39:23
Klassz ötletek, de tényleg.
Egyetlen amit nem is igazán értek, hogy rablókat vagy ásókat miért kéne akár jutalmakkal, akár bárhogy harcra ösztönözni. Hagyományosan nem harcos kaszt.
Savant2014-06-27 11:06:42
Hello!

Gondoltam írok levelet, csak munka miatt nem volt rá időm, de akkor megteszi ez a topic is ha már van :)

Szerintem valamilyen korlátozás kéne illetve bizonyos "szintcsoportok" kialakítása. Nyilván egy 20as szintű kari az nekem 1/10ed ütés. Nem is tudom talán lvl1-50,lvl50-100,lvl101-150 stb, de ha ez nem válik be mert túl nagy az erőkülönbség lehetne tovább finomítani a dolgot (20-25ös szintbeosztás például).

Másik a gyorsaságot valamiképpen belevenném, tehát a gyorsabb kari üthessen előbb ha már egy ilyen tulajdonságra pakolt, ami köztudottan (mint kiderült) hátrányos a szörnyekkel szemben, az eszméletlen erővel megszerezhető + fegyverszaki (és ezzel együtt + sebzés, teherbírásról nem is beszélve) miatt. Szóval a karakterek a gyorsaság sorrendjében ütnének (függetlenül attól A vagy B csapatban vannak).

Egy megoldás lehetne például, (mert azt így hirtelen elég nehezen tudom elképzelni hogy ki kit ütne egy 10 vs 10es harcban), hogy összeadni A illetve B csapatban lévől életpontjait / sebzéseit és arányosan elosztani a résztvevőkön. Ebben az esetben az ütne először amelyik csapatban a tagok összeadott gyorsasága magasabb. Teszem azt (4 vs 4):

A csapat:
A1: 3000 ép A2: 4000 ép A3: 5000 ép A4: 6000 ép = Összesen 18.000 ÉP
A1: 1000 sebzés A2: 1500 sebzés A3: 2000 sebzés A4: 2500 sebzés = Összesen 7000 sebzés.
A1: 50 gyorsi A2: 55 gyorsi A3: 60 gyorsi A4: 65 gyorsi =
Összesen 230 gyorsaság.

B csapat:
B1: 4000 ép B2: 5000 ép B3: 6000 ép B4: 7000 ép = Összesen 22.000 ÉP
B1: 2000 sebzés B2: 2500 sebzés B3: 3000 sebzés B4: 3500 sebzés = Összesen 11000 sebzés.
B1: 10 gyorsi B2: 15 gyorsi B3: 20 gyorsi B4: 25 gyorsi =
Összesen 70 gyorsaság.

Ez körülbelül egy gyengébb de gyors A csapat vs. erős de lassú B csapat.

Harc menete:
1) A csapat üt először: 7000-et ez levonódik B csapat 22.000 ÉPjévől elosztva azaz marad 15.000.
2) B csapat üt másodszor: 11000-et ez levonódik A csapat 18.000 ÉPjévől elosztva azaz marad 4.000.

és így tovább.

Itt van még egy rész ami finomabbá tehetné a dolgot, de ezt nem tudom mennyire nehéz leprogramozni (mindenesetre elmondom hátha).
Bár összeadódna a csapattagok élete nyilván lesz köztük kisebb és nagyobb életpontú, mikor a tagokra lebontott ütések előző példából nézve
A csapat ütött ugye 7000-et azaz B csapatra a tagonkénti sebzés (7000/4=1750 pont). Ha valakinek elfogy az élete akkor neki az életpontja + sebzése levonódik a csapatéból (ergo megölték), és csak a maradék résztvevőkkel megy tovább a harc.

Jutalom: például lehetne mobil diavonino (100db?), vagy csodaflaska (100db?). Esetleg valami nagyobb volumen esetén (pl valamelyik kari győztes csapatban van 100 harcon át akkor 1 manógomba? (bár ez lehet túl durva). De valami motiváció kell hogy részt vegyenek az emberek, és a csodaflaska/mobil dia az elég jól jön mindenkinek (kivéve tán rablók / ásók akiknek mást lehet kitalálni).
Lord Phoenix2014-06-26 14:06:18
Sziasztok!

Szeretném, ha leírnátok az ötleteiteket: hogyan képzeltek el egy több vs. több harcrendszert?
pár kérdés, de bármit lehet írni.
- Ki(k) támadnak először?
- Ki kit támadhat? ha az egyik oldalon van egy 1 ill. 100 szintű karakter, a másikon is hasonló a felállás, a 100 szintű karakter lecsaphatja a kicsit? vagy keressen magának egy megfelelő szintű ellenfelet? Egyáltalán, láthassa kicsiket? A kicsik láthatják a nagyokat? Támadhatják is?
- Hogy lennének a körök?

Bármi ötlet jól jönne.

Szeretném, ha ez a topic brainstorming jelleggel működne; más ötletének leszólása szigorúan tilos!
Összes hozzászólás: 3
Oldalak: 1