.:Akela:. | 2010-01-04 00:36:25 |
A régi duelben jó az időbeosztás valóban, a lerövidített időintervallumok a tápkaraketerek előretörését jelentenék a kissebb szinteken, a gyorsaság előnye valóban hátrább szorulna, nem szerencsés így belenyúlni szerintem sem. | |
Wyatt | 2010-01-03 23:57:57 |
az utolsó szögek egyike? | |
-.barocs.- | 2010-01-03 21:37:01 |
Azaz egyetértek!:D | |
-.barocs.- | 2010-01-03 21:36:29 |
Egyet értek!;) | |
Probacseresznye | 2010-01-03 21:02:37 |
Cenzor neve: dili Törlés oka: | |
Larki | 2010-01-03 20:53:49 |
Azért a tesztjátékban elérhető jelenleg az új duel, hogy lehessen még kommentezni. Építő javaslatokat várok, siránkozáson nem sokat lehet mérlegelni. | |
Probacseresznye | 2010-01-03 20:10:11 |
Cenzor neve: dili Törlés oka: | |
.:Akela:. | 2010-01-03 19:40:09 |
Larki légy kegyes és Sonic-nak add vissza a duel lehetőségét, indítsd 500-ról.:)
Majd én minuszbaverem:) | |
hehehihi | 2010-01-03 18:55:23 |
A 2-es változathoz lehetne újabb Gy.I.K.?
És esetleg a mostanit is újraszerkeszteni? | |
(-:_Petymeg_:-) | 2010-01-03 17:45:02 |
De ha már a régi dolgokról volt szó, erről a hozzászólásomról mi a véleményed? Ötletek az új játékhoz: (-:_Petymeg_:-) 2010-01-03 14:38:38 | |
(-:_Petymeg_:-) | 2010-01-03 17:38:37 |
Larki 2010-01-03 17:23:40
Jó ötlet! Hasonló gyorsaságú karaktereknél nem gond a 30 másodperc sem viszont, ha valakit dupláznak stb.. akkor elég unalmas végigvárni 180.... másodpercet, viszont nem tudom hogy a 10 másodperc felbontható-e annyira hogy a gyorsaságkülönbségeket megfelelően érzékeltesse, viszont így duel alatt végig figyelni kéne, nem lenne időm egyet piacozni vagy hasonlók ami meg jó dolog! | |
Larki | 2010-01-03 17:36:02 |
10-re vettem az alap várakozási időt. max várakozási idő pedig 30 sec lett. Mivel a duel már senkinek nem hátrányos, így fogyni fog a katt is. | |
saxony7 | 2010-01-03 17:27:47 |
Gaborják Károly 2010-01-03 17:19:42
Bocsi, ezt még eddig nem vettem észre, de így már értem. Köszi. | |
Larki | 2010-01-03 17:23:40 |
Mit gondoltok a 30 másodperces köridőről, nem elavult ez má egy kicsit? Még a régi 56k modemes időszakból való.
10 másodperces alap nem lenne jobb? | |
Larki | 2010-01-03 17:22:44 |
A tp/katt az össz eljátszott katt alapján számolódik. | |
Gaborják Károly | 2010-01-03 17:19:42 |
De az eljátszott kattok száma ugyanúgy nő duel alatt is... | |
saxony7 | 2010-01-03 17:15:07 |
Larki 2010-01-03 17:09:20
Ezt nem teljesen értem, mert elvileg duel közben nem fogy a katt és 1 katt, hogy kihívja, tehát 1 katt alatt kapja meg a 30 tp/katt arányát és így javul a tp/katt arány. Pl: 1-es szintű kari legyőzőtt egy utcapatkányt így 1 tp/katt az arány és egy duel kerül neki 1 kattba és szerez érte 30 tp-t (1 katt alatt 30 tp), így javul az arány. Az meg egy dolog, hogy nem jön ezüst meg komponens, de az arénába se jön és mégis sokan ott fejlesztik a karijukat. | |
Larki | 2010-01-03 17:09:20 |
a tp/ katt folyamatosan javul, ha valaki rendesen tápol, míg duellel ez konstans marad, szoval nem táp így fejlődni. Se ezüst, se komponensek, semmi nem jön. Max mágia, vagy fegyverszaki fejlesztésre jó. | |
Gaborják Károly | 2010-01-03 17:06:35 |
Saxony, azt nézted, hogy ezzel a módszerrel pl egy szintet 2 hét alatt lépsz meg sacc per kb de akkor azt folyamatosan végig kell duelezned? Szóval lehet hogy meglehet csinálni, de hogy megérné-e... én nem szórakoznék ennyit az tuti. | |
hehehihi | 2010-01-03 17:01:27 |
És Sonic?
0-ra vitték a hp-ját, nem tud duelezni, ergo nincs ingyen tp se Nem lehetetlen, hogy ez többször elő fog fordulni | |
saxony7 | 2010-01-03 16:58:16 |
hehehihi 2010-01-03 16:47:43
Annó kit csaptak ki? Csak mert én sokszor hallo(tta)m, hogy sokan csalnak és mégsem kaptak érte semmit. Az meg megint nem lesz megoldás, hogy hagyjuk létrejönni a kiskapukat, mert én azért szóltam, hogy valahogy be kéne csukni és nem szemet hunyni felette. És ha valahol van kiskapu, akkor azt valaki ki is fogja használni (lásd a látogatást funkciót régebbről). | |
Gaborják Károly | 2010-01-03 16:50:49 |
Csináld... majd szólj ha érdemi eredménye is lesz... 0,1 % környéki tpkért én ennyit nem vesződnék. | |
hehehihi | 2010-01-03 16:47:43 |
Akkor megcsapnak a fenébe, mert csalsz
Túl átlátszó | |
saxony7 | 2010-01-03 16:46:47 |
Gaborják Károly 2010-01-03 16:43:06
Miért ne lenne? Azt is meg lehet csinálni, hogy regisztrálok 20 1-es szintű karit és minddel kihívom a nagyot és csak a naggyal ütök (pajzzsal) és már is meg van oldva. Esetleg még kell hozzá 20 külön barát is akiket ráveszek a "csalásra". Így máris lenne elég kari és 1 duel a megszakítással mindig létre tud jönni, mert a hírnév nem fog változni. | |
Gaborják Károly | 2010-01-03 16:43:06 |
A top1-hez hiába viszonyítod mert nincs annyi kari hogy normálisan működjön a dolog sztem... | |
saxony7 | 2010-01-03 16:37:49 |
Gaborják Károly 2010-01-03 16:31:10
Én ezt azért írtam, mert megnéztem a top1-t a tp/katt táblázatba (Larki után) és ha azt felszorzod 30-cal akkor szerintem jobb tp-t kapsz. Továbbá lehet hogy több tp-t szerezhettél volna ugyanennyi idő alatt, de szerintem lesz olyan ember aki nem sajnálja rá az időt és inkább vár, minthogy fogyjon a katt. Ez a kettes szerverre már nem lesz érvényes, mert azt írta Larki, hogy ott már mindenhol fogy a katt, tehát a duel alatt is és akkor már csak az átlag tp/katt-ot kapja meg duelenként. Talán ez lehetne egy esetleges megoldás az 1-es szerverre is. | |
Larki | 2010-01-03 16:37:10 |
Volt egy ujrainditas, ezert szakadt meg a csata. | |
hehehihi | 2010-01-03 16:34:26 |
Gaborják Károly 2010-01-03 16:31:10
Nem sikerült összehozni a csatát a kedvezőtlen időjárási viszonyok miatt. Félbeszakadt a csata! Továbbállsz... Én ilyen szöveget kaptam, igaz kevesebb volt a DUel körök száma, mint 30, de nem kaptam tp-t | |
Jar-Jar | 2010-01-03 16:31:28 |
Ez igaz. Ha jól emlékszem anno a hírnévpont begyűjtés miatt lett bevezetve az, hogy nem duelezhetsz uazzal a karival kétszer egymás után, egyéb duel nélkül..
Vagy ez csal zsebelésre lett kitalálva? | |
Gaborják Károly | 2010-01-03 16:31:10 |
saxony7 2010-01-03 16:27:30
Duel kör: 30 Elfáradtál, lerogysz a földre... 647100 tapasztalati pontot kapsz a csatáért. 78-as szinten azért vannak nagyobb tpt adó szörnyek is... persze ezt elvileg 1 kattal szereztem de az addig eltelt idő alatt míg ezt megszereztem messze több tpt is szerezhettem volna.... | |
saxony7 | 2010-01-03 16:27:30 |
Larki 2010-01-03 15:41:30
Ez egy kiskaput is rejt magában, ha a duel alatt nem fogy a katt: Például van egy nagy karim jó tp/katt aránnyal és pajzzsal ütöm az egyik kis karimat. Ekkor 1 katt alatt kapja meg az tp/katt 30-szorosát. Így akár több tp-t kap, mintha a legtöbb tp-t adó szörnyet győzte volna le. | |
Larki | 2010-01-03 16:13:12 |
ok, beirtam egy debug infot | |
hehehihi | 2010-01-03 16:06:37 |
Gaborják Károly 2010-01-03 16:01:28
Ellenem jött, 30 ütése után se, és előtte se szakadt meg a duel | |
Gaborják Károly | 2010-01-03 16:01:28 |
Megszakadni megszakadt a csata, bár engem 3x vágott ki duel közben azzal hogy "Hibás adatokat adtál meg, vagy túl rég játszottál! ". | |
Larki | 2010-01-03 15:48:01 |
debug info :) | |
Magasztos Erik | 2010-01-03 15:46:15 |
db_version: 1 duplakatt_limit: 50000020100103
osszkatt: 6001 Mi akar az lenni? | |
Larki | 2010-01-03 15:41:30 |
Változik a duel (egymás elleni harc)!
Az új verziót itt lehet tesztelni: http://92.43.201.42/cgi-bin/jatek.com A fontosabb változások: - 30 kattintás után megszűnik a csata - mindkét fél kap tp-t. A győztes és vesztes is a csatában elköltött körök száma szor az aktuális tp/katt arányt. - a hírnévpont szerzés nem változik. Kérlek teszteljétek és ide írjátok az esetleges hibákat! | |
Browlin | 2010-01-01 04:43:52 |
Nem h. nagyok kicsik sincsenek | |
Egyszer utolér | 2010-01-01 04:40:45 |
Nincs kit ütni,van 10 db nagy kari abból 5-nek nincs hp-ja:(
Olyan nagy baj lenne,ha több nagy kari tekeregne Larkinoron?Tudtommal a duel is a játék része. | |
dili | 2009-12-31 22:13:12 |
500k kattból 70-es kari. Nem igazán tápolva. Mi a fenének is kellene 1M katt? ("Egyszer utolér" Tapasztalati szint: 98 Klikkszám: 700167)
*Tápharcos*! A fenét sem zavarja. És mihez akarsz zárkózni? Nincs szörny, nincs kompi. Sonics mindent megtenne a HP-ért, ezt még értem is valahol. Kapott is tiltást érte. Neked: Kattintás tárolóban: 151981 és már 93-as vagy. Úgy látszik, ez még nem éri el a valamelyest. :) | |
Egyszer utolér | 2009-12-31 21:08:44 |
1 dili 2069891 133
Kellene a francnak 2 milla kattig napi tripla katt,de a feléig nem hiszem,hogy olyan lehetetlen kérés lenne. | |
*Tápharcos* | 2009-12-31 21:02:11 |
dili sose kattazonosságról szóét a fáma ezt te is tudod, de azt a 3-4 aktív öreget a szint -20-as limit is zavarja, nemhogy az említett szint minusz 10-es...
te voltál az egyik legnagyobb ellenzője a klikkvásárfélének, mert félttve van az exisztencia. ugyanakkor nem sok embernek volt ám a mai játékosok közül 9 éve net hozzáférése és nem is ismerték a játékot. Aki meg aktív és zárkózni akar azt ellehetetleníti a régi játékosok privilégiuma. Sose volt itt szó arról, hogy megelőzni szándékozik valaki a top karaktereket, csak zárkózni valamelyest.:) egyébként BUÉK:) | |
dili | 2009-12-31 20:53:02 |
Akik a játék kezdete környékén kezdtek el játszani. A számukat max. Larki tudja. | |
Egyszer utolér | 2009-12-31 20:48:15 |
Kik azok a régiek,hány emberről is van szó valójában? | |
dili | 2009-12-31 20:39:44 |
Az 1-ben bármilyen kattazonosság hátrányba hozza a régieket, mivel nem azonos körülmények között lehet játszani. Kezdve a királyi küldik random pontosztásától, a 95 fölötti szintek TP csökkentéséig. Egy új (és aránylag kiforrott) játékban ez nem gond. | |
Browlin | 2009-12-31 18:34:51 |
Egyszer utolér 2009-12-31 18:10:48
Szerintem ez nem meglepő mindenki aki a 2. helyen áll vagy annál rosszabbon utól akar érni valakit akár beismeri akár nem emberek vagyunk ez egy jellegzetes hibánk. Strigula:) | |
saxony7 | 2009-12-31 18:25:53 |
Egyszer utolér 2009-12-31 18:10:48
Erre van egy jobb ötletem :) A főoldalra ki kéne írni a szavazást, úgy mint anno ki volt írva a versenyjáték. | |
Egyszer utolér | 2009-12-31 18:10:48 |
Larki 2009-12-31 17:19:57
Ha ez így van,mármint,hogy figyelembe veszed a régibe a többség véleményét.Akkor kérdezzük már meg őket,ki szeretné inkább a larki 1-ben a katt számra vonatkozó extrákat? Én igen:1 Ha van még valaki,nyugodtan húzzon ide egy strigulát. | |
Ex Magonor | 2009-12-31 18:07:28 |
Sziasztok!
Nekem tetszik ez a Larki 2 dolog is és biztos is hogy ki fogom próbálni. Viszont Larki 1-ben ha nem is lehetne utolérni az első karaktereket, viszont az elveszett kattintásokat nem lenne rossz visszakapni, kreditért mondjuk. Minden jót és boldog új évet! | |
Zolo-utolso | 2009-12-31 18:05:03 |
Larki:
ha zavar az információhiány, akkor oszd meg velünk eme kulissza-titkokat :D |