Larkinor 2 Fórum

Téma: Ötletek meglévö játékelemek módosítására hozzászólásai. (1-50)

Új hozzászólás | Vissza a témákhoz

TagHeuer2014-05-10 09:58:30
Az ásó és rabló kaszt viszafogása anyagi javakban.

Az ércek értékének felére csökkentése, nagyon jól tudommennyi ezüstöt tud termelni egy ásó

A rabló ha nem lép szakértelmet ha 101% felett van a szakija ne tudjon megérezni dolgokat, rengetegen kihasználják ezt mert efi nélkül 51-es szinten, efivel 101-es szinten belassul a rablás és kijátszák ezt a dolgot.

A megérzések terén is reformra van szükség.

Az egyébb megérzések terén jöhetne a kincs mellett rendszeresen 1 +univerzális alkatrész" amelyek száma ha eléri a megatározott mennyiséget, legyen ez 25, vagy 50, vagy akár egy kidolgozott beváltó rendszer alapján megalápított egység, a rabló beválthatja szint plusz 1-ig bármire. Ezt az alkatrészt nem lenne érdemes halmoznia, mert ha eléri a száma a csodaizéknek a 25 vagy az 50 -et nem tudna többet a hátizsákjában tárolni lásd igegen kütyü. Érdeke lenne beváltani. A rengeteg megérzés így eltűnne, viszont érdemben tudna segíteni magán vagy másik karakterein, ugyanakkor nem goromba mennyiségben. Ugyanúgy sokat jelentene, de mégsem lenne tele a játék a megérzések tömkelegével.
Prop_rng2013-06-24 16:35:24
Lestat 2013-06-24 11:03:10

Értem. Köszönöm szépen a válaszod
Lestat2013-06-24 11:03:10
Nem véletlenül van szétszedve a három piac.

Prop_rng 2013-06-21 19:24:43
Klánküldetésként tervben van. A megvalósításának esélyeiről nem nyilatkozhatok.
Prop_rng2013-06-24 05:49:54
Lenne itt egy másik szerintem megvalósíthatóbb ötlet. Mégpedig az hogy mi lenne akkor ha Thord-Arthin és Larkinor sziget piaca na meg az összes olyan szigeté ahol van piac az egységes lenne? Azaz ha mondjuk Thord-Arthinban beraksz 10000 hiperiumot azt Larkinor szigetén is meg lehetne venni.
Prop_rng2013-06-21 19:24:43
Szerbusztok Róbert vagyok!

Kellene egy olyan hely ahova több játékos is tudna menni egyszerre csapatban. Ez a hely 50-es szint elérésével válna láthatóvá valahol larkinor területén. Jó lenne pl az aréna mellé. Ezt úgy képzelem el hogy bemegy egy pár ember abba a bizonyos helységbe s oldalt megjelenik egy lista mint az arénában s ott tudsz invitálni, hívni más játékosokat arra hogy veled legyen csapatba. Erre kellene egy frissítés gomb is meg egy olyan dolog ami megengedi azt hogy egy elég erős szörnyet 5 vagy több ember öljön egy időben! Nem tudom ez megvalósítható e de szerintem igen. S ha maga a szörny meghal akkor minden ember aki részt vett a megölésében az kap valamit, Mondjuk 10 antigrav bigyót vagy pénzt vagy bizonyos vértet fegyvert. Ezen a helyen minden leölt szörnyért kapna mindenki bizonyos pontot mondjuk 1-2-10 pontot s ezekből a pontokból lehetne venni valami nagyobb s értékesebb cuccot amihez nincs alapanyag vagy nagyon ritka. Ide értem az alapanyagokat a vérteket fegyvereket esetleg templomi eszközöket seregezős dolgokat stb... Szerintem nem lenne hülyeség s talán új játékosokat is becsalna a játékba.

Üdvözlettel

Bodó Róbert
GDP2013-03-17 11:30:27
Már korábban volt róla szó, hogy jó lenne, ha az antigrav cuccok (ballaszt, antigrav bigyó) nem lennének eldobhatóak, elvégre épeszű ember nem is dobja őket el... Tudom, mivel én notorius antigrav bigyó eldobáló vagyok ezért valószínűleg engem érint ez a legjobban. De például a nagyobb ásóknál, akik már nem ásnak kis vackokat, a karakterlapon az első tárgy az antigrav bigyó, és elég rossz érzés, mikor a karilapra történő kidobás után, amikor a reflexek még mindig dolgoznak azt látja az ember, hogy Eldobtál 1 db. antigrav bigyót... Eldobtál 1 db. antigrav bigyót... Eldobtál 1 db. antigrav bigyót...
És mivel külön eldobálások ezért ezek tárgyvisszavételkor is külön vannak...
A vegyesboltban is meg van oldva, hogy a nem eladható tárgyak jelennek meg és a listázás során is elsötétítve szerepelnek, persze biztos valamelyest munka lenne vele...
Soundless2013-02-19 09:43:01
Nagyon szépen köszönöm a válaszotokat.
Egyrészt lenne egy kis MMO feelingje a játéknak, másrészt pedig egy pár %-al gyorsabban lehetne szintet lépni cooperálva.
Blade of Nicram2013-02-18 21:19:46
Soundless 2013-02-17 14:27:57

Ezt a jövőben szeretnénk beépíteni a játékba, főleg klánok szempontjából.
Mr_Wolf2013-02-17 19:50:06
A játékosok közötti együttműködés több ízben felmerült már. Programozásügyileg piszok nehéz a téma, illetve ezen felül, bár a te elképzelésed is megfontolandó, az általunk megfogalmazott ötletek inkább a klánok szerepét erősítve próbálnák a helyzetet kezelni.
Captain Raithen2013-02-17 14:34:45
Nem xp megosztás, hanem annak függvényében hányan irtanak ugyanazon a kockán x%-al több tp-t adnának a szörnyek?
Lestat2013-02-17 14:29:44
Egyetértek, tök jó lesz a 97-es karim XP-jét megosztani az első szintű karijaimmal, kattonként 10 szintlépés, pöpecül hangzik.
Soundless2013-02-17 14:27:57
Sziasztok!
Előszőr is üdvözlök mindenkit!
Már korábban írtam ide egy koncepciót, amiről röviden annyit, hogyha többen seregezünk egyszerre, akkor lehessen valamilyen módon Cooperálni.
Itt arra gondolok mint példának okáért a Diablo 2, ahol minél többen vagyunk, annál több xp jön. Namost az ötletem a következő: hogyha többen seregezünk egyszerre, akkor lenne 1 olyan gomb, hogy csatlakozás a partihoz, és íly módon több xp-t kapnánk a monsztákért, annak függvényébe hányan vagyunk. Szerintem így több kedvük lenne az embereknek seregezni!
Tudom jól, hogy ez rengeteg problémát felvet: xp, parti egyebek. De legalább lenne egy kis MMO kinlzete a jtéknak.
Rolex2013-02-05 18:45:32
Eldobott vagy elvesztett tárgyak visszavételére lenne ötletem.

Adott a lehetőség, hogy 1 csomag 1 kredit.

Mi lenne ha lenne egy olyan lehetőség, hogy pl 10-15 kreditért az összes tárgyat vissza lehetne venni.

Ez az ásóknak jó lenne és a rablóknak is.:) Valamint generálna plusz bevételt.
Captain Raithen2013-01-27 14:15:42
Lehet egyeseknek nem tetszik az ötletem, de nem vitaindítónak szánom, bár tudom voltak ebből viták.
Antigrav csizma fejlelsztése kreditekkel.
Az ötletem az lenne, hogy megint megvehető lenne az antigrav csizmnák, csak nem 2 kreditért (5-10) és csak akkor ha a, az előtte lévő csizma megvan b, amennyiben teszem azt fel nem pont a következőőre akarjuk lecserélni akkor annak függvényében hogy a régi és új csizma közt mennyi a különbség változna az ára.(pl 5 5 kredit akskor ha közvetlen a következőre cseréljük plusz díjként minden egyes kihagyott csizma 6 kredit, azaz egy 42-es antigravból 45-öst csinálni 5 kredit, 48-ast 11, 51-est 17 stb...)
Soundless2012-11-27 21:41:45
Ja oks. Akkor bocsi, de szerintem sokat dobna a játékmeneten :)
drum2012-11-27 20:55:26
elkéstél. ezt már egy éve felvetettem.
ha jól tudom (persze nem tuti) de valami gikszer van a leprogramozásával. szóval van esély rá, hogy egyszer lesz :P
Soundless2012-11-27 20:06:17
Sziasztok

Ötletem a következő lenne:
Mivel egy adott karakter (legyenaz mágus,harcos,vegyes mindegy..), egyre magasabb szinteken egyre több cselekvést használ (etetés, aqua dei, mobilo, kaja stb..), szükség lenne még 1 gyorsgombra hogyha lehetséges. Itt most konkrétan a varázspont alatt lévő beállítások gomb alatti területre gondoltam, egy szintbe a másik gyorsgombbal (szimmetria szempontjából).
köszönöm
Lestat2012-11-08 10:48:04
Ebben a pillanatban dolgozok az új, továbbfejleszthető ET térdarab receptekkel. Ne dobjatok el semmit.
Rolex2012-11-08 10:39:26
A feltöltés versenyben a jutalmamat nem bányászásóként kérném hanem 4 db elemi térdarabként.

Gondolom ez megoldható elviekben ugye még maradna 2 gyémántásó nyílván ez jól mutatna 1 másik karakternél, amelyiknek még nincs gyémántásója.

Mivel az első gyémántásót meg lehet venni így Shop kérése alap esetben simán megoldható lenne.

Annak a karekternek amelyiknek már van, ne lehessen átadni. Azaz a 2. gyémántásóért mindenképpen dolgozzon meg.
BúsDalSzól2012-11-02 21:13:34
Kedves tulajdonosok,valószínüleg kérdezték már,de én megkérdezném: Ha egy karakternek megvan a bányászásója,akkor a gyémántásóját nem adhatja át egy másik karakterének?
Vagy csak szimplán dobjam el? ((
A választ előre is köszönöm.
Lestat2012-11-01 11:04:16
BúsDalSzól 2012-10-21 11:27:40
Ki van írva, hogy több nem fér el a táskában. Nem kötelező ész nélkül clikerezni.:)

Lorden ásója 2012-10-30 00:14:06
L1-en így működik, az L2-es bevezetés egyelőre vita tárgya
Lorden ásója2012-10-30 00:14:06
Ma optimista hangulatban vagyok, szóval leírom ide az ötletem, hogy jól meg is valósuljon.

Lehessen ásni az antigrav csizmákba való, nem átadható komponenseket.
+1: Legyen valami izgalom is a dologban: larkinoron kívül bukkanjanak fel a ritka kellékek, egy-egy mezőn különböző valószínűséggel úgy, mint most a ragacsok.
BúsDalSzól2012-10-21 11:27:40
Egy kis kérésem,kérdésem lenne. Biztos emlitették már régebben,de nem lehetne megoldani, hogy a :
Nem birsz el több szuperragacsot!
Figyelmeztetés pirossal jelenjen meg?
Ha megoldható lenne,nagyon megköszönném.
Lestat2012-10-13 13:10:50
Kb. egy évvel ezelőtti ötlet:)
Szeth2012-10-13 11:12:53
Lehessen a klánoknak saját szigete, mondjuk új klánküldi eredményeként.

Előzmény következik, unalmas és nem éri meg végigolvasni, de azért leírom. Ugye a DDT klán Legelső Embere kitalálta, hogy Etheria a Klán saját Koronagyarmata lesz, és hogy a mi dolgunk ottan lecsapkodni az összes sereget. No de ha már mi tisztítjuk meg, és miénk a sziget, akkor miért is nincs előjogunk ott építkezni, vagy telepíteni? (Nem mintha attól kéne tartanunk hogy Karácsonyig végzünk akár az első kockával is, dehát idővel azért mégis csak meglesz az.) És tápkockát is könnyebb lenne úgy megcsinálni hogy nem barmolhatja szét akárki, hanem csak a klán tagjai (akik idővel természetesen meg is fogják tenni, de talán kicsit tartósabb lesz az a kocka).

Szóval mi lenne ha következő küldetésnek felbukkanna valahol Nyugaton (ott még úgy sincs semmi) egy (vagy akár több?) 20000-50000 sereges kocka (a szokásos 100.000 szerintem sok lenne), mellette meg egy, a klántagok számára tölthető kocka (ami nem is fontos, elvégre ritkán van a klánokban 50+ szerencsés kari). Ha van töltött kocka akkor a kikötő azon lesz majd rajta, ha nincs akkor meg közvetlen a sereghez lehet kikötni. A seregeket is csak klántagok láthatják és írthatják, és ha kész, az épületeket (kikötő, +2 szabadon választott) is a klántagok építhetik, és ők telepíthetnek csak be szörnyeket (amiket a később odatévedő nemklántagok is láthassanak? Vagy ne?). Ez természetesen úgy éri meg ha nincs olyan messze az a kocka Larkinortól (=10-15 kocka távolság?). És ugye ha minden klánnak saját szigete van (úh mennyit is jelent ez? Max. 10 szigetet?), akkor szerintem 2-3 kockás szigeteknél nem kell nagyobb (főleg ha a 3. kocka csak feltölthető), de a kikötők legyenek már egységesen ugyanolyan messze Larkinortól (tehát mondjuk 12ny 4é és 14ny 2d ekvivalens).
Nem ártana a klánnak (mondjuk szabadon választott 2 épület és a kikötő mellett) egy saját klánház2.0 is a szigeten. És egy alagút a víz alatt a szigetig is igen hasznos lehet. Na nem, mégsem, ez már sok így, inkább abbahagyom, várom a véleményeket, hogy ebből mennyi az ami még leprogramozható, és mi az ami esélytelen.
Carlos Toya2012-10-05 14:52:21
Én ezért szoktam a labi bejáratában megvárni, amíg lesz kattom.
Herko2012-10-05 12:53:00
nem olyan hosszú az a küldi. és akár egy limitet is belehet rakni. de ez igy akkor se a legjobb hogy a küldi közepén kivág és mire kattod lesz fogalmad nincs hogy hol vagy
Szeth2012-10-05 11:47:16
Az arénánál véges sok katt múlva mindenképp kidob a rendszer. Tehát feltéve hogy nem kezdesz el pajzzsal mágikus kisszörnyeket ütlegelni, viszonylag hamar (azaz egy napikattnál nem sokkal több szörny alatt) vége van, kidob és kész. Viszont mondjuk a 60as labiba ha bemész 100 kattal, nagy esély van rá hogy mire végigérsz, akár több* 800 katt minuszban leszel...
Szóval szerintem ezt nem kéne.
Herko2012-10-04 15:58:52
Nem lehetne egy olyat csinálni, hogy labi közben ne fogyjon el a katt? mármint amig lent van a labiruntusban a karakter akkor ugyanugy menjen le minuszba a katt mintha arénában lenne, és ne vágjon ki amint kattfogyta van.
Lestat2012-10-03 08:27:53
Ezt fejtsd ki légyszives, korábban is felmerült a fórum modernizálása.
Lailoken2012-10-02 21:39:20
...ez lemaradt bocsanat az offert: :D:D:D:D:D:DxDxD
Lailoken2012-10-02 21:38:33
A forumszal megszuntetese. Kiveve azon temakat, ahol az adminok es modik erintkeznek es ahol kozlik a jatekkal kapcsolatos hireket.


Mr_Wolf2012-09-22 00:41:46
A koncepciót illetően mindenképpen, a technikai részletek meg úgyis csak az utolsó pillanatban fognak eldőlni, a vélemény mindenesetre hasznos.
Wyatt2012-09-22 00:33:48
No, nyitott kapukat döngettem? Nem is gondoltam volna :)
(Törlöd legyen már a jobb oldalon, egy csomó helyen tab+enterrel mozgok, itt meg törli :D)
Mr_Wolf2012-09-21 16:56:01
Folyamatban.
Wyatt2012-09-21 13:46:41
Talán inkább a supportba kéne, de úgyis olvassátok, mert felülre kerül :D
Szerintem bevezethetnétek az egy hetes előfizetést, mondjuk két kreditért. Biztos vannak, akiknek elég lenne egy hét, hogy nullázzák a tárolót, vagy épp csak ennyi ideje van, hogy masszívan tudjon kockulni, utána pedig úgymond feleslegesen megy az előfizetés. Így aki rövidebb ideig akarna csak előfizetni is jól jár, ti is (havi szintre lebontva 8 (ritkábban 10) kreditre jönne így ki az előfizu 5 helyett)
Lestat2012-03-23 07:12:23
Lailoken 2012-03-23 01:05:52
Ezernyiféleképpen szoktak visszaélni vele, sajnos.
Lailoken2012-03-23 01:05:52
Otletem a forummal kapcsolatos. Nem lehetne beprogamozni a sajat hozzaszolas sszerkesztes?
Mr_Wolf2012-03-01 22:27:25
Javasolnám (de csak akkor, ha programozástechnikailag 35 másodpercnél nem igényel több munkát, mert a jelentősége is kábé ennyi), hogy a legközelebbi szerencse-alapú feltöltőversenynél, hogy a módosított szerencse számítson a ragacsszámnál, tehát az átkokat és a klánbónuszt vegye figyelembe a rendszer.

Lestat2012-02-25 07:04:12
PolskiFiat 2012-02-25 01:45:27
Ne keverjük az elolvasást, az elemzést a megvitatást és a reakciót.
PolskiFiat2012-02-25 01:45:27
Több hónapja szorgalmazom, hogy ne lehessen addig sikeres rablás, amíg nem fejleszti a rabló a szakértelmét, ha elérte a 100%-ot.
Mind ez eddig fejlesztői részről nem talált talán elolvasásra sem mert válasz nem jött rá...
Szeth2012-02-24 16:45:21
Ettől függetlenül 4szer annyi a csapik összege nála mint nálam... És ügyim nekem is van :D
Kontroll2012-02-24 15:17:27
GDP 2012-02-24 15:09:38
Bundás olyan csapdákat fogott ki, amilyen tul.pontjai vannak, Szeth meg olyanokat, amilyenek nincsenek. Az egyenlően elosztott rabló átka a kisebb, de stabilabb TP
Egyik ház sem volt újrarabolt.
51-től megérzés mindenképpen.
GDP2012-02-24 15:09:38
Szerintem akkor is sokkal jobb lenne ha 51-től jönnének megérzések.
A TP-dolog meg simán lehetett attól is, hogy te olyan házba mentél be, amiből most jött ki a tulaj, Bundás meg olyanba, ahol már járt ő vagy más rabló. És így már nincs is nagy egyenlőtlenség... persze ez csak tipp.
Szeth2012-02-24 14:33:37
Téma: Rablások, melyekre büszkék vagyunk :)

Szeth 2012-02-22 14:46:18
manadémon (80) pengegép (95) manadémon (69)
Hiába kotorászol, semmi hasznosat nem találsz.
megcsillan 3 db gyémántszeg!
tudu lakik itt!
4116839 TP
50es rablás, 63as szint

Bundás 2012-02-24 07:12:34
manadémon (276) zuhanórács (332) zombi (349)
Hiába kotorászol, semmi hasznosat nem találsz.
megcsillan 4 db gyémántszeg!
Tádé lakik itt!
3184650 TP
284es rablás, 62es szint


Csak én látom úgy, hogy nincsenek egyensúlyban a dolgok? Én csak azt nem tudom eldönteni, hogy én kaptam-e túl sok, vagy Bundás túl kevés TP-t, de az az érzésem, hogy az első... (A rablásszakival fordítottan arányos a kapott TP mennyisége? Ha igen, véleményem szerint megér egy reformálást...)

Félre ne értsétek, nem a piciszakis rablást venném ki a játékból, csak arra hívnám fel a figyelmet, hogy 800 kattból egyrészt jobb TP-t kapok, mintha fegyverrel arénáznék (mert mágus :D), másrészt minimum 200 gyémántszeget is szerzek vele, harmadrészt ~4400 kattból a megérzett tárgyak szintje: 62,62,61,57,50,48,44,43, meg kb még feleennyi40es szint alatt.
Más kérdés, hogy a sorból az első 4 gigapallos, komponens, gyíkacél és szúró/vágó volt, de ugyanennyi eséllyel lehettek volna akár átokszórók is (...vagy nem?).

Ennek ellenére nem látom, hogy sokan kihasználnák a játék e téren mutatott diszekvivalenciáját: szerintem a többség nem azért húz fel magas szintre karit, hogy ott raboljon, csak ezért meg senki, továbbá vannak akik (velem együtt) gusztustalanul nagy tápnak tartja az 50szakis rablást. Én nem azt szeretném, ha 50 fölött lenne a megérzés határa, csak ha kicsit le lenne ritkítva a nemkincsmegérzés gyakorisága.

Továbbá rabláshoz még: jó ötletnek tartom a korábban felvetődött rablóversenyeket, illetve a "tulaj nélküli, esetleg kompit rejtő, random csapdás" házakat - annak ellenére, hogy nincs rablókarim.

Na csak ennyit szerettem volna :)

Ja nem mégse, elfelejtettem miért az Ötletek topicba írtam: azért, mert van egy olyan ötletem, hogy 51es rablásszaki alatt csak csillámot lehessen megérezni :D
Új Hal-ÁS2012-02-18 22:55:38
L1 téma
Tisztelt Fejlesztők!
A tegnapi nap Nicram és SalyT(chaten)emlitette,hogy a feltöltéssel kapcsolatban megbeszélést tartotok.Megtudhatnánk-e,hogy mikor tesztek az ügynek a végére pontot,mivel nekem előfizetésem van,és tartogatnám a kattjaim,a sokkal érdekesebb,szerifüggő ragacs ásáshoz.Meg előfizetnék pár másik ásót((levél ezügyben anno men már))
Tisztelettel
GDP2012-02-18 17:29:07
Lájkolom, izé no, támogatom! :D
Shop-Shop2012-02-18 17:21:34
Csak egy halk kérdés-kérés.Nem lehetne azt megoldani,hogy amikor már nem tud többet ásni,az pirossal jelenjen meg? Olyan figyelmetlen vagyok,hogy mindig elnyomok még jó pár kattot((
Xaron2012-02-15 23:00:14
Mi lenne ha a parszi léghajó leszedné a rontásokat is nem csak az életpontot és a varázspontot adná vissza?
Megharaplak!2012-02-15 02:36:07
Én szegény mágusok erősítését szeretném, elvégre ahogy hallom pöttyet gyengébbek mint a harcosok.
Ennek javítását én nem egy tulajdonság módosításában, hanem egy általános "mágiával vertem le a szörnyet" előny bevezetésével látnám. Nem kaszaboltad annyira darabjaira a szörnyet, csak "felgyújtotad" :), így az, akár az ügyességed függvényében, adott százalékkal több lootot eredményez. Akár a seregírtásban is. vAgy csak adjatok több sebzést a mágiának, azzal sincs baj. ;)
Összes hozzászólás: 1266
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26