Royal Mistic | 2012-03-07 11:06:04 |
Az Aréna kivételével értelmetlenné válik a managömb használata (összerakása). Spec nekem nincs ilyen ketyerém, de az Arénát miért is kell megszüntetni? | |
Kuzrath | 2012-03-07 08:48:29 |
slamo 2012-03-07 07:07:40
Tévedsz,nem felejtem hanem nem tudom.Csak kicsicsírát vittem 100 fölé harcosként,de az más tészta.A baj az,hogy anno 6 évvel ezelőtt ha tudom,hogy harcosoknak ennyi kedvezményük lesz valószínű több harcos karit indítok.Mivel nincs olyan kis karim,aminek tele a tárolója kattal,6 évet meg persze nem akarok várni,hogy legyen egy valamire való karim ezért marad a szájtépés:( más:) Ha jól tudom most 500000 kattig tripla napi kattot kap aki elő van fizetve,mi lenne ha ez 1000000 kattig lenne?Csak egy ötlet talán így többen kezdenének új karit,ha van esély beérni a nagyokat. | |
transporter | 2012-03-07 07:08:48 |
rohadtúl nem megyek szint +10 es köröket se nem hogy afelett (arra még várnom kell pár szintet :( ) eggyenlőre de ha nem látod be hogy a karaktered felépítése nem alkalmas arénázásra az nálad igencsak nagy problémára vall azon a szinten az enyémek nem szint -4 es köröket (vígan vigyorogtak egy szint +6 os kört legkatasztrófálisabb esetben is) de mindenbizonnyal bennem van a hiba... | |
slamo | 2012-03-07 07:07:40 |
Az egyébként tetszik, hogy milyen nagyvonalúan felejted el a 100-as szintig való kínlódást a harcosokkal. | |
Kuzrath | 2012-03-07 07:00:28 |
transporter 2012-03-07 06:47:34
"lehet hülye vagyok" azvagy:) Neked mit kellett megszerezned,hogy szint +15 köröket menj arénába??? | |
transporter | 2012-03-07 06:47:34 |
Kuzrath 2012-03-07 05:07:44
lehet hülye vagyok a játékhoz de szerintem ha nem a hírnévpont körül forog a világ akkor akkor esetleg 50 szintel ezelőtt teszel pár pontot IQ ra is és akkor most nem fogyna el a manád körülbelül azonos szinten a mágusaimnak kis túlzással 2x annyi varázspontja van mint a te karidnak és nem szint -4 es köröket mennek de ha már így építetted fel a karaktered nem lázadozz a managömb miatt mivel ha megszerzed te ezzel a karival könnyedén mész szint + +mágiaszintszakis köröket | |
Kuzrath | 2012-03-07 06:36:08 |
10-ből 7 kör ilyen:(mit gondolsz miért nem játszom? | |
magician88 | 2012-03-07 06:25:34 |
Kuzrath ne olyan kört írj be ahol ellett szívva a manád :) amugy meg te főleg ÉP-re gyúrtál,pöppet kevesebb a manád is | |
slamo | 2012-03-07 06:24:10 |
Mondtam, holnap betiltjuk az arénát, és lesz igazság, türelem. | |
Kuzrath | 2012-03-07 05:07:44 |
Az erőlopás még 15 csatára lesz elegendő.
A manapajzs még 15 csatára lesz elegendő. A 102. körnél tartasz. Szép teljesítmény! Érkezik a következő ellenfél! Ha harc, hát legyen harc, hisz ellenfeled csak egy Thordi száműzött... Életpont:34122 Már csak 338 varázspontod maradt! A varázslathoz pedig 406 varázspont kellene!!! Thordi száműzött rémmeséivel 247 életpontot sebzett rajtad! Thordi száműzött regenerálódik! 71 életpontot gyógyult! Hol itt a +10 kör? Miért van az hogy a mágusnak meg kell szenvedni a managömbért,míg a harcos vígan lohol az arénában,legalább meg lehetne vásárolni ha már nem akartok mannafeltöltő szörnyeket.HOL ITT AZ IGAZSÁG??? | |
slamo | 2012-03-06 00:03:50 |
Tetszik. | |
Õrmester úr | 2012-03-05 23:33:14 |
Szóismétlés rulez.
Szóval Bozont gondolatát tovább gondolva:nem lenne 12 határ,hanem korlátlan és csak ezt az egy szörnyet lehetne betelepíteni oda(játék ideje alatt).Olyan lenne mint Wombat,más tp-vel,más kompikkal ütközetenként. | |
Õrmester úr | 2012-03-05 23:31:14 |
Esetleg egy speciális szörnyet kéne betelepíteni a legutobbi szigetkockára.Esetleg Wombat öccseit | |
Bozon | 2012-03-05 21:41:09 |
Csak 5let szinten:
- a telepítőknek egy átlagtávolságra kijelölt (ez lehet akár az összes kikötőtől több, azonos távolságra elhelyezett/kijelölt) 1-1 db kocka, ahová nem a limitált 12 számú egyazon szörnyet lehet csak betelepíteni a megtelepedésig, hanem korlátlan számút. Mindezt időintervallum alatt. Értékelés, mint a többi, mindegyik telepítésért járna mondjuk 1+4 monsztalógia. + jutalom lehet a megszokottokon kívül pl: minden 10. azonos szörny betelepítése dobna valami ajándékot (lufi vagy megérzés szinten), esetleg kompit. - zsebeseknek a rablóknál is alkalmazott fantomjátékosok (lásd: lakatlan, de csapdás házak) átlagzsákmánnyal és szakifejlődés lehetőségével egy speciális labiban. No, ez nem kiforrott gondolat, csak kezdemény. | |
slamo | 2012-03-05 20:21:17 |
Jelenleg nincs jobb ötletünk a randomértékes szörnynél, hogy minden szinten, minden kasztnak egyenértékű legyen.
Rablóverseny tervben van, még vitázunk a paramétereiről. A monszta szerintem így is elég tápos, és nem igazán tudok rá hirtelen versenyt kitalálni, kivéve, a rangok díjazását. | |
Bozon | 2012-03-05 19:42:11 |
Gondolok a feltöltésre, amihez az átlagos építésű karakter kevés. A minijáték meg kattpazarló (szubjektív megitélésem).
Zsebesnek, rablónak, telepítőnek gondoltam. | |
slamo | 2012-03-05 18:17:49 |
Bozon 2012-03-05 17:57:52
Konkrétan mire gondolsz? Mármint, hogy képzeled el? A mostanság betett minijáték szörnyeit még ásóval is le tudtam ütni. | |
Bozon | 2012-03-05 17:57:52 |
Kicsit más:
az öreg, általánosan fejlesztett karaterek (legyen harcos, mágus, vegyes) alkalmatlan bizonyos tevékenységekre. Érdeklődöm, nekik mikor lesz valami kitalálva, amihez nem kell bődületesen nagy ép és teherbírás, és mégis kaphatnak jó kis ajándékokat?:) | |
Bozon | 2012-03-05 17:47:28 |
slamo 2012-03-05 17:26:44
Értem is, meg nem is. A jelenlegi top karakter valóban végig arénázhatott, már amióta van aréna (nem végig arénáztam vele). Ugyan ezt tehette meg az is, aki az aréna kitalálásakor kezdett karaktert, és hipp-hopp ugrálta a szinteket, míg a régi karakterek mindig az elérhető dolgokhoz alkalmazkodva fejlődhettek csak. Most tehát nyuszi ismét kopp, a kisebbek meg hopp 150-ig. Hát biztos így a jó... Mennyiben normális a +1x....szörnyek hazavágása? Aki eléri ennek lehetőségét, miért ne lenne az? Ezt a nyuszival megtettem már a 8x szinteken is. Ha ez kijön, az aréna értelmetlenné válik (nem 3x-6x szintekről beszélek).Valamint megjegyzem, a harcosoknak 100 felett valóban jobban megy a 1x szörny hentelése. Mint azt lejjebb már jeleztem, ami előny a mágusnak 100 alatt volt, 100 felett a harcosnak jön vissza. Amint lesz bent újabb 10-20 szint, tudok összehasonlítást tenni a jelenlegi állapotokról. Természetesen ezt is úgy, ha az aréna marad a mostani verzióban, illetve azt is figyelembe véve, hogy a nyuszinak most magas a mágiaszakija (ez nyilván jelentősen, sőt extrém módon esik az új szintekkel). Azt mondanám, valami konstans megoldást kellene kitalálni, hogy a mágiaszakit fenn lehessen tartani. A harcosnak az új fegyverekkel automatikusan nő a sebzése, a mágusnak meg kell dolgozni érte. Arénázó karakter: pedig vannak, akik csak ezért hoztak létre karaktert. Éppen azért, mert ez a játékforma érdekelte őket, ezt hajlandók tolni. Ezzel haladtak gyorsabban az átlagnál, ez a motiváció. Gigaszörnyek: biztosan van értelmük...:) | |
slamo | 2012-03-05 17:26:44 |
Bozon 2012-03-05 16:01:01
A 75/150-es diszkrimináció azon egyszerű okból lettek kitalálva, hogy (L2-n) 75, (L1-en) 150 a változtatáskor elért legmagasabb tapasztalati szint. Tudom, hogy igazából 147, de ha beleszámítjuk a betételkori szintugrásokat, akkor a nyuszi kivételével 150 lesz az átlag. Ennek az az egyetlen logikus magyarázata, hogy pont senki nem lesz diszkriminálva, a jelenlegi top karakter (elméletileg) végig arénázhatott, ergó az utána jövők is végig arénázhatnak, és 150-től mindenki csinálhat, amit akar. Abban kértem ki a véleményed, hogy szerinted, mint TOP karakter, és ősjátékos, mennyiben normális az, hogy +10-es szörnyeket is hazavágsz, mikor (emlékszel) régen a +4-el is megküzdött a jól felépített karakter is. Illetve abban kértem ki a véleményed, hogy jelenleg +10-es arénakörökkel mennyire orbitális TP-ket kapsz, és ez mennyiben lassítja/gyorsítja a szintlépésedet (90-es szintig átlag 8-10K kattból simán kijött). Kifejezetten arénára kitalált karaktert nem ismerek, számomra az olyan Gyorsharcos/mágusként ismeretes, ami köztudottan a legjobb szörnyölő, démonozásra, seregezésre ideális, persze javíts ki, ha tévedek. A Tűzfelhő sebezhetősége hibás, mielőbb javítani fogjuk. A Gigaszörnyek sosem voltak mágusbarátok, sőt a legtöbb még manát is szívott:) | |
Pusztítás Hercege | 2012-03-05 17:26:13 |
Karaktert kukázni az aréna kivétele miatt kicsit erős. Amelyik karakter eredményes arénában az bőven megállja a helyét a seregirtásban/sima monszta gyilkolásban is.
Lackó észrevételéhez annyit, hogy aréna nélkül ha nincs démonsziget azért az építés/telepítés/seregezés még mindig jobb tp mint a larkin gyilkolászás, és ezekből is elenyésző kompimennyiség jön össze. Ergo ugyanúgy van értelme a kredites tárgyvételnek. | |
Bozon | 2012-03-05 16:01:01 |
slamo 2012-03-05 11:22:26
Szívesen kifejtem a véleményemet, csak nem tudom, miről. Jelenleg több olyan karaktert tolok, amelyek "kiakadtak" 147.-n további szintek és szörnyek nélkül, így nem tudom megmondani, melyik mire képes. Az tény, hogy a mágusok a mágiaszakijukat meghaladó szinteket csak ritkán tudják elérni az Arénában. Jelenleg is üzemel az a rendszer, hogy egyik szörny a mágiára érzékeny, másik a fegyverekre. Ez a "színesség" továbbra is indokolt. Szörnyek gyilkolhatósága: Van, ami most is csak nehezen megy le, pedig vagy 30 szinttel kisebb (ami a harcosoknak nem megy, az ami a szikraizét dobja). Megnézem, amikor üti le akár szintes mágus karakter a Diszknót. Kimondottan lassú, nagy ép-s harcosnak lett kitalálva (Royallal azért letolom). Arénastop: ha lesz, akkor az minden szintre vonatkozzon, ne csak 75 vagy 150 felett. Ez negatív diszkrimináció, míg az általános limitet minden kategória ugyan úgy éli meg, senkire sincs kiemelten hátránnyal. Értelmét nem nagyon látom, sokan erre álltak be és építették fel a karaktereiket is, amiket most lehet akár kukázni is. | |
transporter | 2012-03-05 14:30:55 |
de ha végigarénázod a szinteket még annyi sincs | |
slamo | 2012-03-05 13:49:22 |
transporter 2012-03-05 11:33:17
Több, 80+ karakterem van, folyamatos kompizás mellett sem tud feltétlen szintlépéskor szintcuccot kovácsolni, a megérzések és egyéb könnyítések mellett sem. | |
Anakin Skywalker | 2012-03-05 11:35:51 |
Én az réna korlátozásához szólnék hozzá:
Szerintem, mint az előttem szóló is írta, hogy +4-5 ös szintig meg lehetne kapni a bonuszt érte de utána csak szimpla tp-t kéne csak a szörnyekért kapni és akkor nagyobb szinten nem lenne olyan nagy táp a dolog és akkor talán a többi tevékenység is versenybe lenne az arénázással és ugyanúgy lehetne futni a +10... es köröket. | |
transporter | 2012-03-05 11:33:17 |
azt is vegyétek figyelembe ha kiveszitek az arénát értelmétveszi a kreditért szintcuccot opció hisz mindenki kompizik vagy seregezik majd így könnyedén lekovácsolja azokat bárki a másik pedig hogy az aréna épp azért lett ennyire brutális tp mert a fejlődést illvetve karakterfejlesztést segíti ezért is van az hogy nem jár érte tp-n kívül semmi | |
Blade of Nicram | 2012-03-05 11:32:49 |
Bármit, ami az aréna más tevékenységekhez képesti normalizálására irányul tp szempontjából, szívesen fogadunk.
A szintcuccok receptjeinek normalizálását ezúton is köszönjük szépen - nem volt átlátható kiindulópontunk, és tényleg hasraütésszerűen kerültek be a receptek. Viszont így már konzisztens lesz, végre.:D | |
slamo | 2012-03-05 11:22:26 |
Most kivételesen én kezdtem a személyeskedést, igazad van, bocs.
A 150 feletti arénastopot nem tartom célravezetőnek, lévén akkor "csak" 50 szinten keresztül +10,15-ös körök fognak menni. Jelenlegi álláspontom, hogy ha minden áron bent akarjuk hagyni, akkor a rendszer csak +4-es szörnyig adja a bónuszTP-t, a fölötte lévő 8-12 szörny épp eléggé táp egyszeres leütésiTP-vel, főleg ha ebből akár csak 1 gigaszörny. Egyébként Bozon véleményére kíváncsi lennék. Apropó, a szint-treet hibásan raktam össze, Mea culpa, estére javítani fogom. Apropó 2. 120-as szinttől számolva tervezem "újraírni" a szint-treet, lévén a jelenleg bent lévő receptek nem egyeznek az általános, megszokott recepttel, és (szerintem) zavaróan átláthatatlan. | |
Blade of Nicram | 2012-03-05 11:02:12 |
A másik, ami felmerült, és ezt csak röviden érinteném, mert a legtöbb fejtörést ez okozza: A szörnyek gyilkolhatósága.
Azt szeretnénk, ha szörnyekből a +4, +5-ösök mennének le legfeljebb. Valamelyik harcossal legyen könnyebb, másik mágussal. Bevallom, nem sok tapasztalatom van 100+-os pve-ben(bár amikor az ember +xx-es arénaköröket lát, akkor el kell, hogy higgye), de azt én se tartom normálisnak, hogy ennyire szint fölé lehessen ütni. Ezt igyekszünk orvosolni a jövőben. | |
Blade of Nicram | 2012-03-05 11:02:10 |
Sziasztok!
Mindenek előtt, azt kérném tőletek, hogy tartsátok meg a vita etikettjét, a személyeskedés vonalát ne hozzátok be. Főleg a tegnap esti felvonást érinti ez a kérés. A bejelentéssel várni szerettem volna a szeró leállításáig és a szintek berakásáig, de mivel lényegében mindenki más támogatja, ezért beírom egyelőre ide, később supportban is ott lesz: 150-es szinttől L1-en is butulni fog az aréna. A magunk részéről különösebb akadálya nem lenne az aréna teljes körű kivételének. Viszont, egyrészt megszokott tevékenységgé vált, másrészt meg van olyan is, aki élvezi. Amit mi el szeretnénk érni (és L2-n ezt sikerült is): az aréna ne előzze meg tápilag a seregezést, démonirtást, és az egyéb, szigethódító tevékenységeket, hanem egy alternatívaként maradjon meg azoknak, akik nem akarnak mindenáron rablással nyomogatni egy szem gombot több százezer katt erejéig, akik a karit egyébként nem rablónak szánják. Erre irányuló konkrét terv még nem fogalmazódott meg, de a szerveregyesítéskor az 2-es arénahatárt szeretnénk megtartani: 75-től butul le annyira, hogy az említett tevékenységek megelőzik tápban. Az a tény pedig, hogy L1-en volt, aki 140-es szintekig tudott táposan arénázni, nos...bocsánat a durva megfogalmazásért, de "elsőszülöttek joga". Akiknek volt elég kattjuk ahhoz hogy ilyen magasra eljussanak, azok olyan időkben kezdték a karijukat, amikor nemhogy aréna nem volt, hanem a mai "mainstream" tevékenységek is csak kibontakozóban voltak, nem létezett tárgyvásár (hanem mindent össze kellett szedni), és a fejlődés önmagában is lassabb volt. | |
jack025 | 2012-03-05 10:56:58 |
slamo 2012-03-05 10:40:40
Anélkül hogy nagyon ontanám a spanyolviaszt magamból: Annyira sablonosak a karakterek, a tevékenységük (ez koncepcionális probléma, nem az arénán múlik), hogy egy életútban a legfőbb változatosságot a szörnyek és a felszerelések adják. Az esetleges érdeklődést különböző tevékenységek iránt különböző karakterekkel fedjük le. Ilyen körülmények között legalábbis nem csoda, hogyha szintlépőgombot akar a nép, más kérdés, hogy az admingárda nem győzné erővel... Rögtön más lenne a leányzó fekvése, ha egy embernek max 5 karija lehetne... Nem javaslat, csak hozzászólás | |
Anakin Skywalker | 2012-03-05 10:49:02 |
slamo, nekem aztán mindegy, nem engem érdekel, hogy kinek van nagyobb előnye, vagy hogy maradjon bent az aréna. A fejlesztőség se akarja, hogy bent maradjon, meg a többség se , én meg tartozkodom ebben az esetben. | |
slamo | 2012-03-05 10:40:40 |
Gyorsabb fejlődés érdekében vezessük be a szintlépőgombot
Most komolyan, azért jártok ide játszani, hogy minél gyorsabban, a lehető legkevesebb seggeléssel növeljetek egy számot, vagy játszani, érdemi munkával segíteni a közösséget? | |
Anakin Skywalker | 2012-03-05 10:20:42 |
Gyorsabb fejlődés érdekében szerintem azért maradhatna, és akkor kevesebben síránkoznának, 100as szint felett, hogy kinek van előnye. :D | |
slamo | 2012-03-05 10:02:51 |
75-ös szintig is értelmetlen az aréna, L2-n is csak azért maradt meg, mert erkölcsi akadályai voltak az egyébként teljesen jogos eltüntetésének. | |
Anakin Skywalker | 2012-03-05 09:18:03 |
Én az l2-n lévő arénarendszert támogatnám, hogy 75-ös szint után már kivennék az arénát, ergo jutna is és maradna is. :) | |
Pusztítás Hercege | 2012-03-05 08:38:16 |
Megnézém azért ha az újfajta karikhoz igazítanák a szörnyerősségeket. Akkor lenne csak igazán sírás. Arénát úgy ahogy van ki kell venni. Jól javítani rajta úgyse lehet. | |
Anakin Skywalker | 2012-03-05 08:14:30 |
slamo 2012-03-05 06:22:41
Nem, mi azt nem akarjuk megérteni, hogy miért is nem az a problémátok, hogy fél kézzel leütitek a +10, +15-ös szörnyeket. Ezzel a harcosok is így vannak szerintem, nem csak a mágusok 100 felett. | |
Anakin Skywalker | 2012-03-05 08:13:22 |
transporter 2012-03-05 06:52:40
Én azt magyaráztam el, hogy a gyors mágusok nme érnek el több kört arénában ha van managömbjük :) | |
Pusztítás Hercege | 2012-03-05 07:35:34 |
Aztán szintlépőgomb van-e már? :D | |
transporter | 2012-03-05 06:52:40 |
Anakin Skywalker 2012-03-04 23:01:21
neked nem ér sokít így van mivel te előbb ütsz mindenre de ha veszel példának egy nagykites nagy IQ-s mágus aki lassú minden mob előbb üt rá neki igen is sokat számít pl: http://217.20.130.29/cgi-bin/jatek.com?oldalTipus=otKarakterlap&melyik=militantgirl ez a kari legtöbször nem jut el szint +3 ig mert elfogy a vp namost ha nem szívják tőle nyilván több marad meg majd neki:) | |
slamo | 2012-03-05 06:22:41 |
Nem, mi azt nem akarjuk megérteni, hogy miért is nem az a problémátok, hogy fél kézzel leütitek a +10, +15-ös szörnyeket. Régen még a +4-ért is meg kellett izzadni. Ez kb annyira normális, mint én, szóval a szörnyerősség-védelmeket ideje újraszámolni. | |
Egyszer utolér | 2012-03-05 05:27:08 |
kb ezt nem akarja meg érteni senki:) | |
Anakin Skywalker | 2012-03-04 23:02:21 |
Magiszakim van* | |
Anakin Skywalker | 2012-03-04 23:01:21 |
hehehihi 2012-03-04 21:04:45
MIóta összeraktam a managömböt, nem érek el több kört arénában, csak az átlaga a +9-10-11 es köröknek megnőtt, attól h nme szívja a manámat a manaszívó szörny attól még nem érek el több kört arénában mivel amennyi magiszakimnak annak megfelelő manapajzsom is tehát, ha megszűnik nme ér semmint a managömb se mert magától csökken avarázspontom, és ez így van. | |
jack025 | 2012-03-04 22:54:27 |
Ötletelni akartok, vagy anyázni? | |
Egyszer utolér | 2012-03-04 22:07:05 |
Még jó,hogy itt vagy nekünk slamo legalább van a ki megmondja mi a baromság és mi nem. | |
gataly | 2012-03-04 22:03:11 |
hi, azért az aréna kevésbé gyors vagy kis kariknak azért nemlenne rossz ha maradna. Vezessétek be h. 120. kör után kevesebb TP járjon vagy kisebb %-ba nőljön körönként. ilyesmi | |
slamo | 2012-03-04 21:53:20 |
Valóban nem mindegy, lévén az egész aréna egy baromság és az egyik legnagyobb hiba volt betenni. | |
Egyszer utolér | 2012-03-04 21:47:23 |
slamo 2012-03-04 21:34:12
Ne beszélj félre slamo,te is tudod,hogy nem mindegy hány körig mész arénába 130 vagy 138. |